مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد گفت: این تعداد ملاقات در هشت ماه نخست سال جاری انجام شده است که بخش اعظم آن در دادگستری کل استان توسط رئیس کل دادگستری، قائم مقام رئیس کل و معاون قضایی انجام گرفته است و بخش دیگری نیز توسط رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب یزد و دادستان مرکز استان صورت گرفته است.
حسین عباس زاده رویکرد ریاست کل دادگستری در دوره مدیریت جدید را اهتمام به رسیدگی به درخواستهای مردمی ذکر کرد و افزود: در برنامه بازرسی از حوزههای قضایی، رئیس کل دادگستری یکی از اولویتهای کاری خود در دادگستریهای شهرستانهای یزد را به ملاقات چهره به چهره با مردم اختصاص داده بود و همین رویکرد، گرههای بسیاری را از گرفتاریهای مردم گشود.
او تصریح کرد: در حال حاضر همه رؤسای دادگستری و دادستانهای شهرستانهای استان یزد، یک زمان مشخص در طول روز و یا هفته را برای ملاقات با مراجعین اختصاص داده اند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای تسهیل ارتباط مردم با دستگاه قضایی، سایت دادگستری استان یزد با آدرس http://dadgostari-yz.ir در بخش ارتباط با مسئولین و همچنین پستهای الکترونیک riyasat@dadgostari-yz.ir و info@dadgostari-yz.ir زمینهای را برای تسهیل ارتباط مردم با مسئولین قضایی فراهم کرده است.
عباس زاده به ایجاد یک پل ارتباطی سریع و در دسترس دیگر برای پذیرش نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم اشاره کرد و گفت: از طریق پیام رسان ایتا و با شماره ۰۹۲۱۴۸۳۵۱۰۳ نیز میتوانند، علاوه بر ارائه نظرات و پیشنهادات، گزارشهای شفاف و مستند خود در خصوص فساد، زمین خواری، رانت خواری و هرگونه ظلم و تعدی به دادگستری ارسال نمایند.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری یزد چهارشنبه هر هفته برگزار میشود و سامانه نوبت دهی برای ملاقات که بر روی سایت دادگستری راه اندازی شده است هر سه شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ درخواستها برای ملاقات با مسئولین ارشد قضایی استان را ثبت مینماید.
پاسخ ها